dinsdag 29 mei 2012

Verjaardagskaart driehoekskaart

Hallo mede bloggers,

Ik heb weer een verjaardagskaartje gemaakt. Ik vond deze kaart zo apart dat ik hem moest maken en het was helemaal niet moeilijk. Je moet er wel even je tijd voor nemen, ik heb een bak koffie genomen en een lekker muziekje opgezet en dan ........ lekker knutselen.

Gebruikte materialen:
Vlinder: Memorybox - 
Darla butterfly 98264
Vlinder: Memorybox - Vivienne butterfly 98265
Distress Ink : Tumbled glass
Papier: Forever Friends
Digitale stempel: Tiddly Inks - Wryn blooms
De stempel heb ik ingekleurd met derwent potloden
Tekststempel: Marianne Design - Eline's tekststempel EC0138
Roosjes: Marianne Design - Rose bud JU0848
Roosjes: Marianne Design - light pink flowers JU0849
Klittenband:  Joy! klittenbandrondjes 13mm - ki27801-071 
Glitter: Ranger: Stickles - Diamond SGG17028
XCut: Nesting dies - Oval large
Xcut: Nesting dies - Scallop oval large
Swirl: Magnolia
Driehoekskaart: Elke kaart een feestje - Workshop 34 - Driehoekskaart







Liefs,
Judith


2 opmerkingen:

  1. erg moooi Judith!!
    groetjes tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi judith
    je hebt een prachtig kaartje gemaakt
    en je reaktie bij mij
    ja dat is hem maar ik snap er geen hout van alles is op z n engels amerikaans dus ik kan dit niet bestellen
    op marktplaats kijk ik ook zo vaak
    ik weet dat ze er zijn maar hoe kom ik er aan

    bedankt en groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen